Η Audi αποκαλύπτει το «φθηνό» e-tron 50 quattro

0
171
Η Audi αποκαλύπτει το «φθηνό» e-tron 50 quattro

Με μικρότερη μπαταρία 71kWh, ισχύ 312 PS και αυτονομία 300 km.

Η Audi επεκτείνει τη σειρά της e-tron με ένα δεύτερο μοντέλο που διαθέτει μικρότερη μπαταρία και πιο προσιτή τιμή. Το νέο e-tron 50 quattro θα πάρει τη θέση του κάτω από το υπάρχον μοντέλο το 2020 και θα είναι εξοπλισμένο με μια μπαταρία 71kWh αντί της μονάδας 95kWh την οποία χρησιμοποιεί το υπάρχον e-tron 55 quattro .

Η μικρότερη μπαταρία σημαίνει μοιραία και μικρότερη αυτονομία και έτσι η προσιτή έκδοση του Audi e-tron θα μπορεί να καλύψει έως και 300 km με πλήρως φορτισμένη μπαταρία σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης WLTP. Η Audi ανακοινώνει επίσης ότι η συγκεκριμένη έκδοση είναι ελαφρύτερη κατά 120 κιλά από την ήδη υπάρχουσα.

Image result for e-tron 50 quattro
Audi e-tron 50 quattro

Η διάταξη κινητήρων-μετάδοσης θα είναι είναι η ίδια, δηλαδή και εδώ θα έχουμε δύο ηλεκτροκινητήρες με αυτόματο κιβώτιο με πλανητικό σύστημα γραναζιών και μία σχέση, μόνο που η ισχύς θα είναι πλέον 312 PS αντί των 408 που απέδιδε η έκδοση με την μπαταρία των 95kWh και η ροπή θα φτάνει τα 540 Νm αντί των 664.

Η Audi υπόσχεται επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h σε 7’’ και τελική ταχύτητα που θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 189 km/h. Επίσης η εταιρεία λέει πως για να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή απόδοση, χρησιμοποιείται μόνο ο οπίσθιος ηλεκτροκινητήρας  στα περισσότερα σενάρια οδήγησης, ενώ ο μπροστινός ενεργοποιείται μόνον όταν χρειάζεται. Η νέα βασική (ή «μικρή» αν προτιμάτε) έκδοση του e-tron περιλαμβάνει αερανάρτηση στον στάνταρ εξοπλισμό της.

Image result for e-tron 50 quattro
Audi e-tron 50 quattro

Σε ό,τι αφορά στα χαρακτηριστικά της μπαταρίας, σημειώνεται πως η συμβατότητα με το σύστημα ταχείας φόρτισης παραμένει μόνο που σε αντίθεση με την υπάρχουσα έκδοση το νέο e-tron μπορεί να δεχτεί μέχρι 120kW. Για να φορτιστεί η μπαταρία στο 80% της χωρητικότητάς της με ταχεία φόρτιση απαιτούνται περίπου 30 λεπτά της ώρας.

 

Η παραγωγή του νέου Audi e-tron 50 quattro θα ξεκινήσει φέτος και θα παράγεται στο ίσιο εργοστάσιο στο Βέλγιο που συναρμολογείται και το μεγαλύτερο «55». Ωστόσο και παρά το γεγονός ότι η Audi ανακοίνωσε όλες τις παραπάνω τεχνικές λεπτομέρειες, δεν έχει ανακοινώσει ακόμη την τιμή του νέου μοντέλου, η οποία βέβαια θα είναι αισθητά μικρότερη αυτής του «55» που στην Ελλάδα ξεκινά από €84.300.

Σχόλια