Ιδανικός συνδυασμός για τέλειους κοιλιακούς! Αερόβια Άσκηση & Ασκήσεις κοιλικών με Fit Ball (video)

0
80

Τις περισσότερες φορές ξεκινάμε τρέξιμο, χορό, ποδηλασία, κολύμπι και άλλους τρόπους αερόβιας άσκησης διότι όπως είναι πολύ γνωστό μας βοηθάει να αδυνατίσουμε. Τα οφέλη ωστόσο της αερόβιας άσκησης δεν σταματούν εκεί και όπως φαίνεται είναι αναντικατάστατη!

Συγκεκριμένα στον οργανισμό μας συμβαίνουν:

Μεταβολικές προσαρμογές

Όταν ασκούμαστε χρειαζόμαστε ενέργεια την οποία καταναλώνουμε κυρίως από  τα λίπη και τους υδατάνθρακες του οργανισμού. Η αερόβια άσκηση όμως έχει αυξημένες απαιτήσεις σε μεταβολισμό λιπιδίων, που σημαίνει ότι με τον συγκεκριμένο τρόπο άσκησης διευκολύνουμε την καύση λίπους για την παραγωγή ενέργειας.

Αυξημένη παραγωγή ATP, που σημαίνει  ότι “φορτίζουμε τις Βιολογικές μπαταρίες” που διατηρούν την ενέργεια στο σώμα μας.

Καρδιακές προσαρμογές 

Αυξάνεται ο όγκος παλμού, δηλαδή σε ένα παλμό έχουμε μεγαλύτερη παροχή αίματος με αποτέλεσμα να παρατηρείται μείωση και στην καρδιακή συχνότητα. Αυτό σημαίνει κατά την άσκηση έχουμε μικρότερο καρδιακό ρυθμό, συνεπώς μεγαλύτερη αντοχή. Επίσης μειώνεται η καρδιακή συχνότητα κατά την ηρεμία. Μια καρδιά που εργάζεται λιγότερο για να αντεπεξέλθει στις ενεργειακές απαιτήσεις του οργανισμού ζει περισσότερο. Θα λέγαμε ότι η αερόβια άσκηση είναι η γυμναστική της μακροζωίας.

Η Συστολική και η Διαστολική Αρτηριακή πίεση μειώνονται. Αυτό συμβαίνει λόγω της μείωσης των κατεχολαμινών (ορμόνες του νευρικού συστήματος) και την εξουδετέρωση του νατρίου από τα νεφρά. Η αερόβια άσκηση αποτελεί πρώτιστο παράγοντα στη θεραπεία της υπέρτασης.

Τα εποπτευόμενα προγράμματα αερόβιας άσκησης ασκούν θετικές προσαρμογές στη στεφανιαία νόσο.

Πνευμονικές προσαρμογές.

Αυξάνεται η αντοχή του αναπνευστικού συστήματος. Ο εισπνεόμενος όγκος αέρα αυξάνεται με αποτέλεσμα να μειώνεται η συχνότητα αναπνοής και ο αέρας παραμένει στους πνεύμονες για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Ελαττώνεται το αίσθημα αδυναμίας στην αναπνοή και της πνευμονικής δυσφορίας.

Ψυχολογικές προσαρμογές.

Μειώνονται το άγχος , η κατάθλιψη, το stress, τα νεύρα ενώ αυξάνεται η αυτοεκτίμηση και ο αυτοσεβασμός.

Αυτό που μας συμβαίνει με λίγα λόγια είναι η ολοκληρωτική αναδόμηση του οργανισμού!

Αν συνδέσουμε την αερόβια άσκηση με τις κατάλληλες ασκήσεις κοιλιακών, θα έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα στην καταπολέμηση του κοιλιακού λίπους. Δείτε το βίντεο: “9 ασκήσεις με Fit Ball για τέλειους κοιλιακούς”.